Tuesday, April 19, 2011

DN : Menghitung hari ke Pesta Buku (ii)

hai semua...

pekabar korang hari ni? harap-harap sihat..kalau tak sihat cepat-cepat makan ubat, hujung minggu ni nak berpesta di pesta buku antarabangsa kl 2011 :)Link
ari ni aku cuti..cuti sempena besday sultan perak..*napalah cuti ni tak hari khamis je? kalau hari khamis petang rabu aku dah gerak gi kl hehehe*..bestnya..ari ni dah selasa...esok rabu, khamis dan JUMAAT..yes! pesta buku semakin menghampiri..semakin terasa bahangnya..aduhai makin tak sabar aku nak ke sana...*sabar cik DN sabar hehehe* nak cite apa ye n3 ni..oh, cite pasal diskaun menarik kat pesta buku la ek...ok macam biasa, time pesta buku ni memang penerbit buat jualan best-best..banyak diskaun..baik untuk novel, buku agama, buku sekolah, komik, bahan-bahan bantu mengajar dan lain-lain la yang berkaitan dengan buku-buku dan ilmu-ilmu ni...antara diskaun yang menarik pastinya diskaun kat booth novel..aku ni peminat tegar Jemari Seni so aku promote JS dulu *takde la dapat apa komisen pun tapi aku suka nak promote syarikat penulis kesayangan aku dan kekanda-kekanda yang aku kenali ini...*

diskaun dari Jemari Seni

i) 20% untuk buku-buku terbitan 2011
ii) 30% untuk buku-buku terbitan 2006 - 2010
iii) JS Adiwarna BOM - RM10 [sebuah]
iv) Si Manis 17 - RM14 [sebuah]
v) Ada token istimewa

diskaun dari Alaf21 <-- sila klik

diskaun dari PTS <-- sila klik

No comments:

Post a Comment