Friday, March 11, 2011

Peserta & Pemenang DN 1st GA

salam sejahtera semua....hai...

tepat pukul 12 malam tadi, dengan rasminya DN 1st GA ditutup...ada 104 penyertaan*ada yang terkomen 2 kali dan ada yang tak letak link so, kena buat tapisan*...senarai nama peserta dan pemenang saya akan publish minggu depan.. minggu ni tak sempat rasanya sebab banyak kerja kat opis *3-4 hari tak masuk opis sebab terlibat dengan kerja luar* tapi rasa nak publish jap lagi la..so lepas lunch hour leh tau sapa pemenang...pemenang saya pilih berdasarkan nombor bertuah saya...ada banyak nombor bertuah saya ni..nanti lepas lunch tau..jangan lupa tengok.....dan juga busana yang sedang dimanikkan *memang tak sempat nak buat apa2 pun kat umah selain memanik*..jadi harap bersabar ye.... hadiahnya? tunggu..suprised :) tapi yang penting hadiah tu boleh digunakan selalu..especially kepada yang memang suka baca novel atau buku :)

thanks to all of you...

5 comments:

  1. wokeh sis... lambat tak per janji ada pemenang nanti (pilih sayalah..) haha

    ReplyDelete
  2. axelida: sabar ye...kalau ada rezeki tak ke mana :)

    ReplyDelete
  3. okeh...tunggu minggu depan lah nih...hehe

    ReplyDelete