Friday, October 22, 2010

review yang tertunggak....

salam/hai semua...

latelay bsy sikit...maklumla dah dekat hujung-hujung tahun...laporan itu laporan ini pastu bengkel itu bengkel ini tapi tak kisah, aku tetap bergembira melaksanakan tugas yang diamanahkan...walaupun busy, aku tetap juga meneruskan aktiviti wajib iaitu baca novel...setakat ni aku 'hutang' reveiw novel Lily Haslina Nasir yang terbaru iaitu Tuhan Masih Mencintaiku (sekeul Mencari Cinta Tuhan), kemudian novel baru Manjlara- Suka Saya , Ya? Suka Saya, Tidak? dan the latest Biarkan Aku Merindu - Lily Suriani...novel yang dalam proses untuk dibaca pulak novel terbaru Norhayati Berahim - ...Hujan Pun Menari... ntah bila nak start wat review tak tau la..mungkin dalam 2-3 hari ni kot...apa-apa pun terima kasih kerana sudi jenguk blog yang tak seberapa ni.....

No comments:

Post a Comment