Wednesday, September 2, 2009

Gerimis Rindu & Kifarah Cinta

salam/hai...

pagi tadi, kan aku meng'update' blog ni dengan beberapa cover untuk novel-novel baru yang telah dan akan berada di pasaran...balik tu, sampai je pekan, aku terus serbu kedai buku yang sememangnya satu-satunya kedai yang aku boleh 'harapkan' untuk dapat the latest novel...inginkan novel Kak Meen Zulaikha : Gerimis Rindu tak sampai lagi tapi tengok dah ada kat sebelah Rindu Untuk Dia : Dhiya Zafira...apa lagi, tak perlu fikir panjangm terus je ambik...sementara nak tunggu budak kedai tu nak 'chop' nama kedai kat Gerimis Rindu, aku belek-belek beberapa buah novel dan tetiba aku tertarik untuk beli Kifarah Cinta : Damisha Danisha Nur (kalau tak silap, buku kat atas...)...not bad gak novel tu...balik tadi aku baca Kifarah Cinta dulu sebab aku rasa macam aku first time jumpa nama penulis tu...buku Kak Meen aku simpan dulu sebab nak kena baca tanpa sebarang gangguan..lagi pun aku daha baca 2 buku Kak Meen sebelum ni dan tak mengecewakan jadi aku tau la macam mana gaya penulisan Kak Meen..lpeas ni aku tunggu buku Aisya Sofea (dengar-dengar angin buku dia jadi novel BONUS tap ntah la betul ke tak..hopefully betul) * aku baca kat paper SINAR, bonus ogos buku Sh. Abu Salem...tapi tajuk tak ingat..baca blurb macam best...* dan juga nak try baca buku Maria Alina tu...aku baca kat blog sapa ntah, katanya buku ni buku kedua Maria Alina tapi aku tak pasti sebab tak berapa ingat sama ada aku pernah baca atau tidak buku dia...

oklah...stop dulu...nak tengok CSI:Miami then nak baca Gerimis Rindu...kepada yang minat baca novel, cepat-cepat gi jenguk kedai buku ek...

No comments:

Post a Comment