Monday, October 13, 2008

masa tidak mengizinkan

salam semua...
buat pengunjung blog ini, saya meminta maaf kerana sudah lama tidak meletakkan apa-apa n3 untuk ulasan novel yang telah saya baca...banyak novel yang telah saya baca termasuklah novel-novel terbaru cuma masa tidak mengizinkan untuk saya membuat sebarang ulasan...insya-allah jika diizinkan allah s.w.t saya akan membuat ulasan bila tiba masanya...untuk makluman semua, apa yang saya letakkan dalam blog ini adalah komen peribadi bukannya berniat untuk memburukkan sesiapa atau untuk mengurangkan penjualan novel sesiapa..sekadar memberi pandangan untuk kebaikan semua pihak (pembaca & penulis)...terima kasih kerana sudi bertandang ke sini...saya juga memohon maaf kepada pengunjung yang meninggalkan pesanan ditagboard..saya baca semua tu tapi tak balas je...jumpa lagi..

p/s : nak jawab 1 pertanyaan ni...buku aA+bB;Hlovate boleh dibeli melalui jemari seni.com <--- sila klik

No comments:

Post a Comment