Wednesday, August 8, 2007

iklan sekejap....

saya sekadar nak maklumkan tentang beberapa perkara buat pengunjung blog dunia novel....buat pengunjung yang meminta saya membuat review bagi beberapa buah buku harap bersabar ye sebab ada antara review yang diminta tu, saya belum pun baca bukunya dan kalau dah baca pun buku tersebut saya baca dah lama dan mungkin saya tak buat pun review tentang buku-buku tu jadi saya kena cari balik buku-buku tu dan baca dengan pantas untuk dapatkan balik apa cite tentang buku-buku tu..harap bersabar ya...untuk pengunjung, mungkin ada diantaranya penulis kepada buku-buku yang saya review, so saya minta maaf kalau ada yang terasa dengan komen yang saya berikan..saya just berikan pandangan saya tentang buku yang saya baca sebab saya rasa saya berhak sebab saya yang beli buku dan antara penyumbang kepada royalti yang diterima oleh penulis...takde niat apa-apa just nak berkongsi pendapat...

No comments:

Post a Comment