Wednesday, May 11, 2011

mana review????

alahai..punya la busy dengan segala benda..keje..assignment..test dan macam-macam la..tapi dalam dok busy tu sempat je aku baca novel...setakat n3 ni di taip, aku dah baca 35 buah novel so ada lagi 15 novel yang perlu aku baca untuk mencapai target 50 novel/buku setahun bagi 2011..maknanya sehingga hujung 2011 aku akan baca lebih dari 50 buah buku/novel la nampak gayanya...tapi kan, novel dah baca banyak tapi aku baru buat 10 je review..hahahahaha *gelak jahat* tak sempat nak buat review sebab nak buat review kena fikir ayat yang sesuai...bila aku tak buat review maknanya aku tak post la review aku kat blog DN ni dan juga blog UB..tapi aku tak kisah..aku tak kisah sangat dengan hadiah-hadiah tu sebab asalnya aku nak 'cabar' kekanda wan amalyn bukan untuk dapatkan hadiah tapi untuk cabar kemampuan kami membaca 50 buah buku/novel setahun *tapi ada gak orang masuk sebab nak hadiah hahahahaha gelak jahat lagi* tapi aku tak kisah..janji aku dapat capai target 50 buah novel/buku..review bebila aku rasa aku free baru aku buat hehehe ok la..nak sambung keje..ni saja je update jap sebab otak dah tepu dengan keje..jumpa lagi....terima kasih sebab sudi singgah..maaf kalau ada yang tersinggung dengan kata-kataku di atas hehehehe *memang jahat aku ni*

4 comments:

  1. hehe... sama la kita... novel baca byk dah tapi review ciknonet ja.. sikit... =P

    ReplyDelete
  2. zana: kiranya ada geng saya ek hehehe

    ReplyDelete
  3. same goes to me here! :D
    nak fikir ayat tu sampai tepu otak hahaha5

    ReplyDelete
  4. airina : akak ni skrg otak tepu sebab dok ngadap assignment..habis satu, kena submit satu lagi...agak2 lepas exam baru leh nk review apa2..kalau tak, takde la...

    ReplyDelete