Sunday, May 22, 2011

DN nak baca

alahai..busy sungguh dengan assignment...dah hantar satu, ada lagi satu kena hantar..rasa macam berturut-turut hantar assignmentnya..yang teruk macam 'u' aku je..kawan-kawan program yang sama tapi 'u' lain relax je..siap satu 'u' ni dah prepare untuk exam dah...
kenapa ye..program kementerian pelajaran+bahagian pendidikan guru tapi macam tak sama je silibusnya..'u' ni lain, 'u' tu lain...aduh..kekadang tension...semalam kawan aku cerita ada dah pasangan suami isteri *dua-dua dapat 'u' yang sama dengan aku* dah resign...tak mampu nak handle sebab family jadi tunggang-langgang..dah la belajar tanpa lecturer..kesiannya kat aku dan kawan-kawan satu 'u'..ok la..berbalik pada tajuk...minggu ni plan nak baca Mencari Jodoh@js.com *sedang baca pun tak takleh nak tumpu hahahaha* pastu nak baca Contengan Jalanan...rasa macam pecah rekod pulak sebab selalunya lepas balik dari pesta buku, aku dah habis baca semua novel yang aku beli tapi tahun ni, dah sebulan pesta buku berlalu tapi banyak lagi novel yang belum aku baca..aduhai..takpe..dah settle aku baca :D

terima kasih pada yang sudi berkunjung..kalau sudi jawab la survey carta suka-suka DN tu ye..

1 comment:

  1. salam kenal,

    sambung pjj di upsi ye?
    masalah ape yang teruk tu buleh kongsi?

    ReplyDelete