Wednesday, March 16, 2011

DN - Obses dengan novel

aku ni agaknya memang takleh dipisahkan dengan novel/buku/majalah dan yang sewaktu dengannya kot...bayangkan dalam 2 hari ni, pegi je kedai buku wajib le beli buku..rasanya dalam 2 hari ni aku dah beli 6 novel pastu macam petang ni nak gi kedai buku lagi sebab nak cari nur april pastu silap hari bulan terjumpa novel yang agak-agak aku berkenan sure aku beli.....aduhai...tapi walaupun aku suka baca novel tapi aku tak sambung degree tak ambik major bm..major maths..aku lagi suka nombor...walaupun orang kata maths tu susah tapi aku suka...walaupun masa form 3 dulu, selalu tak lulus maths masa ujian bulanan *SRP lulus maths..cantik lagi keputusan* tapi aku tetap suka maths....dan 19 ni (sabtu ni), aku akan mendaftar di upsi untuk first degree major maths...balik ni aku nak baca la novel-novel yang aku beli ni...lepas ni aku akan busy pulak nak baca modul-modul...semalam dah download modul...setakat ni baru ada 2 modul tapi dalam modul tu ada yang sikit je topic tapi ada juga sampai sepuluh bab....*selamat membaca la wahai cik dn hehehehehe* kesimpulannya, aku memang obses ngan novel dan dunia aku adalah novel hehehe ok lah..stop dulu merapu merepek kerepek ni haha..mata ngantuk sangat..jumpa lagi..

p/s: untuk pemenang GA hadiah dalam proses ye..jangan risau..tunggu...

3 comments:

  1. rosmina samin: hai...:) minat kita sama kan..best kan baca buku

    ^^nu{dd}yra^^: giler novel takpe..jangan jadi giler hehehe

    ReplyDelete