Monday, January 31, 2011

DN : cabaran 50 novel tu...

` macam tak percaya Januari dah sampai ke penghujung...dalam bulan ni juga aku dah menghabiskan 5 buah novel..kalau ikut sasaran bagi cabaran 50 buah novel tu, dalam sebulan kena baca lebih kurang 4 buah novel dan aku dah baca 5 buah novel. (Rindu Di Awan Biru (Meen Zulaikha), Harga Sebuah Cinta (Hani Fazuha), Dari Kerana Mata (Norhatayi Berahim), Nadimu Cintaku (Norzailina Nordin) dan Juara Carta Cinta (Lynn Dayana)..kira bonus la kan...2 buah novel dah pun aku 'post' komen..lagi 3 buah novel dalam proses...sabar ye...

p/s: mari kita 'lomba' sapa boleh capai target :)

3 comments:

  1. Kak,
    Put my name in the list!yeahhh hehe

    Dan insyaAllah seperti komen saya di FB, ada juga sumbangan kecil untuk pemenangnya :D

    ReplyDelete
  2. Lupa nak tanya, saya ada perasan tiap post kena letak 'DN: Cabaran.....'
    Kalau tak letak tak boleh ke?
    Sebab saya kena ubah tajuk post kalau begitu. Saya ingatkan saya cuma letak di bahagian label 'Cabaran 50 novel', boleh tak?

    ReplyDelete
  3. Airina,

    "DN : Cabaran..." tu trademark akak hehehe ikut suka la nk buat mcm mana pun :)

    ReplyDelete