Thursday, November 22, 2007

sorry banyak-banyak...

dah lama aku tak update review novel yang aku baca...bukannya apa, awal ogos hingga september aku busy dengan course...kemudian bila balik je, tengok-tengok laptop masuk wad..sadis sungguh...disebabkan 'penyakit' yang kritikal dan tak dapat diselamatkan, habis semua bahan-bahan yang dah disediakan untuk review hilang begitu saja...nak mulakan balik, maknanya aku kena baca semula buku-buku tersebut tapi...aku sibuk pulak nak buat persiapan untuk majlis besar yang melibatkan ahli keluarga aku jadi semuanya tergendala..sekarang ni aku bercuti jadi kalau takde aral yang melintang aku akan mula review balik tapi aku tengah fikir, kalau buku yang aku rasa tak best nak hantar review ke tidak..bukan apa, kang ada pulak yang sensitif....hehehehe..kepada yang sudi singgah, TQ aku ucapkan...

No comments:

Post a Comment